onsdag 15 februari 2017

Anna: I förkylningens grepp

Den där förkylningen vi drog på oss förra veckan är en envis rackare. Ingen feber eller halsont längre, men hostar och snorar. Och kroppen börjar längta efter att träna igen, men med halvtäppt näsa och hostattacker känns det inte så lockande. Men nåt yogapass under dagen borde väl funka? Satsar nog på det.
Funderar på annat jag vill träna när förkylningen mattats av ytterligare. Trainern finns ju nära till hands. Maken har omkallibrerat den så att det ska motsvara verkligheten bättre, för den visade rätt skeva siffror tidigare.
Sen längtar jag ut på skogsstigarna. Jag vill komma igång med löpningen igen nu! Eftersom jag tydligen är anmäld till ett mil-lopp i mitten av juni så känns det som om jag borde ta tag i träningen nu. I maj blir det Vår-Ruset i Uppsala också, så det känns ju som ett bra delmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar