onsdag 15 juni 2016

Anna: Typiskt...

Jag var på väg att träna regelbundet igen. Cyklade, sprang innan jobbet. Kände det där suget och såg fram emot nästa träningstillfälle. Tänkte att på tisdag, när jag lämnat barnen men det inte är dags att åka till jobbet än, då ska jag ut i spåret igen!
Men vad händer? Ont i halsen när jag vaknade på morgonen... Så det blev ingen löpning för mig. Nu hoppas jag att jag inte smittat ner maken, för på fredag kväll startar han sitt sub10 försök runt Vättern. Inte bra om han blir sjuk då.
Uppdatering: Jamen vi tar och slänger in lite vab också när vi ändå håller på! Skulle just åka till jobbet när de ringde från förskolan och sa att sonen var sjuk. Så det var bara att hämta honom och vänta på att maken kommer hem och byter av mig i sjukstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar