lördag 23 januari 2016

Anna: Frustration

Det står verkligen stilla nu. Jag minns knappt varken hur man springer eller cyklar känns det som! Frustrationen bubblar i kroppen och jag längtar efter konditionsträning utomhus. Tidsbristen är en orsak till att det inte blir av. Kylan kan jag inte skylla på efter Heidis inlägg om vinterlöpning. Men hostan... Kylan var inte bara kall, den hade med sig hosta till mig och sonen, och hosta känns som en bra anledning att inte dra på mig underställ och varmare löparkläder. Jag hoppas det går över snart, för även om jag går och lyfter grejer och har mig på jobbet och smyger in ett yogapass när andan faller på så längtar jag efter att få ut och sträcka på benen på riktigt. Intervaller i spåret, jag saknar er!!!

Trodde aldrig nånsin jag skulle skriva nåt sånt.

Tröstar mig med en lyxjuice på vägen hem från jobbet. Apelsin, morot, ingefära och lime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar